Preišči ta spletni dnevnik

torek, 11. april 2017

Nedelja z najljubšim fantom na svetu

Z Antoniejem sediva na klopci v naravnem rezervatu, liževa sladoled in opazujeva mimoidoče. Tu pa tam prigalopira kakšen jezdec na konju ali poniju.
'Mama, zakaj konji tečejo samo takrat, ko jih udariš po riti,' nenadoma vpraša moj sinko. Tak krohot se me poloti, da me ljudje zaprepadeno gledajo, nekateri se smejijo z mano, drugi se v mislih trkajo po čelu.
Antonie se namršči: 'Preštejem do deset in če se ne nehaš smejati, se bom razjezil,' zaseslja. Oči se mi zasolzijo, trebušne mišice me spomnijo, da moram smeh večkrat trenirati. Sinko me srdito gleda. 'Oprosti, srček, o konjih nimam pojma, lahko pa greva na še en sladoled.' Na srečo se je strinjal. Sonce je grelo, narava se je nepreklicno prebujala, na nebu je bilo zaman iskati oblake.


9 komentarjev:

  1. Toooo!
    Nasmejana Irena! :)
    In mali frajer, ki ima ravno prava vprašanja. Povsem vem kako si se počutila. Jaz sem se tudi enkrat tako že danes: zakaj se reče Velika noč, če pa sploh ni ponoči?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, pa prav res. Še sploh, če pomisliš, da se v drugih jezikih reče čisto drugače. Zdaj pa še mene zanima :D

      Izbriši
    2. No, če/ko izveš, sporoči še meni... :)

      Izbriši
    3. Smem? :-)

      1) Mnogi evropski jeziki so ime prevzeli iz hebrejskega pessach (aramejski paša), npr. nizozemski "pasen".
      2) Nemški in angleški izraz (Ostern, Easter) mogoče izhajata iz stare boginje jutranje zarje oz. (germanskih) praznovanj v njeno čast
      3) Slovanski jeziki govorijo o veliki noči: tako slovenščina, poljščina in češčina. Mogoče zato, ker gre za najpomembnejši krščanski praznik? (solemnita) Bolgarščina, ukrajinščina, litovščina in latvijščina imajo "Veliki dan"
      4) Gruzijci, Hrvati, Srbi in Bosanci imajo "Vstajenje" (kar je logično)
      5)Madžari in Estonci govorijo samo o "Jedenju mesa" :-)

      Izbriši
    4. Super, hvala za razlago, Alclessa!

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala, Renata. Ja, enkrat še sebe objavljam v sliki, ker tega ne počnem pogosto.

      Izbriši