Preišči ta spletni dnevnik

sreda, 23. februar 2011

Tinky Winky, Deepshit....

Ko sem včeraj nad sinčkovo glavo z veliko plišasto kokošjo odkokodakala Hey Jude, sem prišla do spoznanja, da se bom morala načrtno več družiti z odraslimi. Brez dvoma se mi je začelo kisati. To nikakor ni čudno ob dveletnici in dvomesečniku. Omega-3 tablete, ki jih je bojda dobro jemati po porodu, ne pomagajo kaj dosti: raven moje koncentracije je verjetno enaka ravni že omenjene plišaste kokoši. Vsak dan sicer poskušam prebrati vsaj en članek v časopisu, vendar moram, da mi to vsaj približno uspe, svojo dvoletno Jelko posaditi pred Telebajske. Čisto nora je nanje. Fenomenalna serija za malčke, odrasle pa pripelje na rob blaznosti. Meni se je ta tolstorita tolpa že tako prizamerila, da Dipsiju na skrivaj pravim Deepshit. Jelka tega ne sme izvedeti, da se mi to v njeni puberteti ne bo bridko maščevalo.
Nič se ne čudim Nizozemcem, da so se pred leti spomnili parodije na Telebajske, polne seksa in nasilja. Ne morem se odločiti, kateri prevod bi bil primernejši za  TeringTubbies, Telekurčki ali Teleprasci. Nizozemci imajo svojevrsten občutek za humor,a o tem nedvomno še kdaj drugič.
'Še enkrat', moleduje Jelka, ko sonček v Telebajskih zaide. Poskušam biti neizprosna. A kaj, ko jo je pravo veselje gledati, kako jih oponaša, bando nerodno. Poskakuje, potisne trebušček naprej in se nato, O-O, zakotali po tleh. 'Morda zvečer ali pa jutri,' skleneva kompromis. Vsaj tako se slepim.
Sinoči pa sem namesto pred televizijo z Jelko usedla pred računalnik, kjer mi je postalo jasno, kaj mi bo v bližnji prihodnosti načenjalo živce. Skupina K3, tri Flamke, zaradi katerih padajo malčice Nizkih dežel v 'žvaniment', kot temu rečemo na Primorskem. V naglici sem jih našla na You Tube, ker me je čakala skoraj neizvedljiva naloga: razčesati Jelkino sračje gnezdo. Kot v transu mi je obsedela v naročju, gledala Karen, Kristel in Kathleen, in prvič mi je uspelo njene kodrčke počesati brez melodramatičnih izpadov. 'Še enkrat,' je gostolela. Škoda, da je računalnik malce težko vzeti v kopalnico, kajti čiščenje zob se še vedno odvija v srce parajočem joku. Ampak to je Willemova naloga. Razen z njim, nisem v celem dnevu spregovorila niti besede z drugo odraslo osebo. Antonie se joka. S pikapolonico iz blaga mu grem odbrenčat Smoke on the water, gotovo ga potolažim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar